13 Aralık 2013 Cuma

TAHİNLİ CITIR

Eveeet ha yagdı ha yagacak derken sonunda kar da geldi...İstanbul her zamanki gibi sanki ilk defa kar görüyormuscasına acemi tabi...Trafik aynı çileli hallerde ara sokaklar desen pateni tak kay...Benim gibi sindiremiyor kışı karlı havaları...Adanalı oldugumdanmıdır bilmem ama sevemedim gitti karlı havaları...Ha derseniz ki sooyle evde kanepede battaniyenin altına gecip pencereden izlersen bide elinde bir kahve olursa süper derim...Ama sabah oldugunu anlayamadıgın bir karanlıkta sıcacık yatagından kalkıp 20 km yi nasıl gidecegını dusunursen hiç zevkli olmuyor...Aranızda bana hak verenlerde vardır eminim...Simdi evde oturup kahve içenlere bir tarif geliyor...Harika citir citir kurabiye tadında tatlı....





Malzemeler:

*2 adet yufka

*1 su bardağı tahin

*2-3 yemek kasiği sıvıyag

*1 su bardagı ceviz

2-3 yemek kaşığı esmer şeker


Yapılışı:
  1. Bir kasede sıvıyag ve tahını karıstırıyoruz...Yufkayı serip uzerine fırcayla suruyoruz...
  2. Üzerine avucumuzla ceviz ve birazda esmer seker serpiyoruz ve rulo sarıyoruz
  3. Daha sonra istediğiniz ölçüde keserek tepsiye dizin uzerine cok az tahın ve esmer seker serpip 200 derecelik fırında 10 dk pişirin.....Afiyet olsun....

9 kişi yazmış,sende yazmak istermisin?:

SeneminYemekleri dedi ki...

canım en sevdiğim tatlıdır ellerine sağlık. Ne zamandır yapmmaıştım en kısa zamanda yapyım sende kahveye gelirsin bu soğuk havanın en güzel yanı muhabbet kahveyle :)

caferengigül dedi ki...

Hep yapmak istediğim ama bir türlü sıranın kendisine gelemediği bir tatlı ...Ama bu fotoğraflar "yap yap" diye bağırıyor.Elinize sağlık.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ellerinize sağlık, çıtır çıtır ve çok leziz görünüyor.

NİRVANA dedi ki...

Senem cıgım memnunıyetle ama haftasonu yapalım malum benım işler yogun...
Gamze tesekkur ederim....takibe aldım sızı...
Rengigui tesekkür ederim...

vişnap dedi ki...

Haaa haaa güldüm ne güzel ne içtenmiş (AYYY CANIM BENİM YORUMDA YAPARMIŞŞ...TŞK EDERİMMM...)Çok sevdim bunu.Nirvanacığım ellerine sağlık canım çok güzel olmuş ben de bugünlerde yapmak için sırasının gelmesini bekliyorum,sevgilerimle canımmm.

anneminkizıyim dedi ki...

Hiim mis gibi citir citir, karin yagisini seyrederek yemek ne güzel olur bir bardak cay esliginde, ellerine saglik canim, sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım hamur işlerinde tahin çoğu kişi için vazgeçilmez. bu tarifte harika olmuş ,sevgiler...

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
www.cay-makineleri.com

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com - Çay Kazanı - Çay Makinaları - Semaver - Tasarruflu Çay Makinesi - Döner Makinası - Tost Makinesi - Fritöz - ızgara - meyve suyu soğutucusu - portakal sıkma makinesi - Sıcak Çikolata Makinesi - Waffle Makinesi - Portakal Sıkacağı - Çorba Kazanı - Kahve Makinesi - Su - Süt Otomatı - Sosis Makinesi - Krep Makinası

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...