26 Aralık 2007 Çarşamba

'EN TATLI HEDİYELER' ETKİNLİĞİ - UN KURABİYESİ



En son gün katılabildim nihayet..Burçin bana kızmaz umarım...Canım daha önce yaptıklarımı ekleyecektim ama bu etkinlik için özel bişeyler yapmak istedim..Hatta kutusunuda ben yaptım malum burda öyle şeyler bulmak pek mümkün olmuyor...
En güzel hediyeler en tatlı pastalar en içten dileklerle yapılan kurabiyeler yer almıştır bu etkinlikte eminim..herkesin ellerine sağlık...

UN KURABİYESİ
Malzemeler:
* 125 gr tereyağı
* 4 çorba kaşığı pudra şekeri
* 2 su bardağı un
* 1 paket vanilya ve 1 çay kaşığı kab.tozu

Yapılışı:

  1. Tereyağını oda ısısında yumuşatıyoruz üzerine pudra şekerini ekleyip bi güzel bulamaç haline getiriyoruz.
  2. Diğer tarafta unu kabartma tozunu ve vanilyayı eliyoruz ve bu karısıma ekliyoruz.Çok sert olmamasına dikkat ediyoruz.
  3. Silindir şekli verip üzerine biraz bastırıyoruz verev şeklide kesiyoruz tepsiye diziyoruz.Üzerlerini çatalla hafif çiziyoruz.175 derecede kızarmayacak şekilde yaklaşık 15 dk pişiriyoruz....Afiyet olsun..

16 kişi yazmış,sende yazmak istermisin?:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Nirvana. Çok teşekkür ederim bu güzel tarif için.
Sevgiler,

Mutfak Havlusu dedi ki...

ooo doktor hanım döktürmüş gene:)
kutusuda çok şık duruyor yaa bir adet bizede doktor hanım bizede:)))

HULYA dedi ki...

Bu kadar şık un kurabiyeleri hiç görmemiştim.Ambalajıyla bir bütün olmuşlar.ellerinize sağlık.Ben de beklerim.Sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

tamam doktor anlaştık:)
ne zamana istiyorsunuz:)))
(sadece ufak bir ayrıntı,sınavları falan hesaplamak lazım malum biz hala öğrenciler alemindeniz:)))

yer,zaman,saat bildirin hemen:)
özel görevler olur ya filmlerde onlar gibi oldu bu:).
doktorum top sende artık.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

YAAA BEN BAYILIRIM UN KURABİYESİNE AMA BİR TÜRLÜ BECEREMEM... FIRINDANMIDIR NEDİR ANLAMADIM OLMUYO BENİM UN KURABİYELERİM... CANIMMM ELLERİNE SAĞLIK KUTUSDA ÇOK ŞIK OLMUŞ... SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim
en sevdigim kurabiyelerden birtanesi
harika gorunuyor
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Un kurabiyesini cok severim,sahane olmus,ellerinize saglik.

Gönül dedi ki...

canım yaaa un kurabiyesine bayılırım ellerine sağlık ama o neee nohutmu var dolmadaa vayy nefis olsa gerek....ellerine sağlık tekrardannn..attırıver benim yerime bi dolma...sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Merhaba sitenizi etkinlik sayesinde tanıdım ve çok hoşuma gitti.. Ellerinize sağlık..Sevgiler..

Disalce dedi ki...

canım ellerine sağlık...emek vermişsin...kutusuda kurabiyelerde nefis....

NiNo dedi ki...

cok guzel olmus canim ellerine saglik
sagliklili mutlu huzurlu hayirli bir yeni yil dilerim
yeni yilda tum istekleriniz gercek olsun

sevgiler
nino

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis görünüyor.Kutusuyla birlikte çok şık olmuş.


sevgiler.....

Selin dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar canım. Ellerine sağlık. Yeni yılın kutlu olsun canım. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Mutlu yillar

ab-ı hayat dedi ki...

2008 yılının hayatınıza sağlık,başarı,mutluluk,huzur ve hayal ettiğiniz tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle….



Sevgiler….

Gönül dedi ki...

Yaşamın kaynağı .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle;



2008 yılının sağlıkkk ,mutlulukkk,başarıı ve bol kazanç getirmesi dileğiyleee vatanımız ve TÜRK MİLLETİ içinnn hepimiz için neşe dolu yıllar diliyorum.......

Gönderen eyvahhyemekyandiocakbatti zaman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...