14 Kasım 2011 Pazartesi

HAŞHAŞLI BÜKME BÖREK


Bitanecik arkadaşlarım hosgeldiniz sefa getirdiniz...Bayram seyran derken yine arayı actık biliyorum...BU hafta sonu cok güzel şeyler yaptık sevgili arkadaşlarla yakında fotolarla eklenecek haberiniz olsun...Ayrıca bir kaç saat sonra Adana'ya dogru yola cıkıyoruz...Abim İstanbuldaydı onunla gidiyoruz...Bu gece annemde olacagım inşallah...Adanayı ve ailemi cok özledim ama eşimi bırakmak zor geliyor artık....Oda pek istemedi bende geleyim dedi ama maalesef olmadı...Ben bebek sevmeye gidiyorum...Yaklasık 2 ay önce hala oldum aslında size fotograflarını göstermeden yazmayacaktım ama gidiyorum zaten en yaıkn zamanda fotoları ekleyeceğim...Kaan Niyazi beyi cok merak ediyorum gercekten...Bundan sonraki postun konusu belli oldu tabi yeride....
Tarif daha öncede paylaştıgım Haşhaşlı Çörek tarifine benziyor... Bu sefer hamuru klasik ekmek hamuru yerine sevgili Yeşim ablanın El Açması börek hamurunu kullandım...


Ayrıca rulo yerine bükme şekli verdim sanki öncekinden daha lezzetli oldu...Yada özlemiştim bana öyle geldi...Afiyet şeker olsun...Banada hayırlı yolculuklar olsun...

30 kişi yazmış,sende yazmak istermisin?:

Unknown dedi ki...

Canım bende bayramda Adana'daydım:)
Size hayırlı yolculuklar dilerim.Bö
reğin enfes ellerine sağlık sevgi ler.

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun meleğiniz inşAllah taze hala :)
Ciciömürler diliyorum bebişe :)
Böreğin nefis,ellerine sağlık..
Güle güle gidip gelesin inşAllah..
Sevgilerimle..

bırtutamkekik dedi ki...

misssler gibi bebiş kokusu çekeceksin içine desene canısı:)
rabbim hayırlı ömürler versin paşacığa:)
sağlıcakla,kazasız belasız gidip dönesin inşaallah...
böreğinden bir dilim alsam müsaden ilee...
haşhaşş kokuları sardı buraları:)
ellerin dert görmesin canım...
gönül dolusu sevgilerimle...
:))

olsada yesek suzan dedi ki...

harika olmuş canım ellerine sağlık kokusu burnuma geldi, hayırlı yolculuklar diliyorum sana sevgiler...

birincisin dedi ki...

Börek nefis görünüyor..mis gibi hamurun kokusu geldi sanki...hayırlı sı ile gidin gelin inşallah..yeğen çok tatlı olur...Allah uzun ömür versin analı babalı büyütsün inşallah...sevgiler..

Unknown dedi ki...

Hashali nefis görünüyor bebisiniz saglikli sihatli olsun isallah .Size iyi ,güel tatiller .

Unknown dedi ki...

Canım iyi yolcukalr.
Bebişede Allah uzun ömür versin.
Miss gibi süt kokor kuzucuk şimdi..
Benim içinde kokla olurmu ?
Börek nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık canım benim.
Çok öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

küçük melek hayırlı uğurlu olsun ailenize:))
bükme börekler nefis olmuşlar:)) haşhaş çok yakışıyor değilmi ohh:) bi yiyesim geldiki sorma:)

SeneminYemekleri dedi ki...

Allah sağlıklı uzun ömürler versin

Ferkay dedi ki...

iyi yolculuklar canım şimdi mis gibi kokan bebişi benim içinde kokla.
bebeği duyunca böreği unuttum ellerine sağlık ..
Sevgiler..

NİRVANA dedi ki...

Sagsalim geldik Adanaya arkadaslar saolun...halasi kuzuyu yedi bitirdi...sizin icinde optum kokladim....tesekkurler opuyorum hepinizi....

sarımutfak-hande dedi ki...

haşhaşlı tatları severim bizim yöredede haşhaşlı çörek çok sık yapılır(bilecikte)
ellerine sağlık çok güzel görünüyor
kucak dolusu sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

canım cok guzel olmuş ellerıne sağlık becerıklı hanım:)hayırlı yolculuklar kendını özletme ama,bebişe de hayırlı uzun ömurler dılerım

Aycan dedi ki...

o tepsiyi alıp kaçmak istiyorum.Ellerinize sağlık.Öpüyorum.

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Allah bağışlasın sizlere bebişi, sağlıkla büyüsün. Tarifiniz de pek sevdim, mutlaka yapayım.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Börek harika görünüyor.
Güle güle gidin gelin. yeni bebişiniz hayırlı olsun.
RABBİM ailesiyle sağlıkla mutlu yaşamlar nasip etsin.
Hala olmak ayrı bir güzellik,tadını çıkar canım.
Sevgilerimle...

Nilgün Komar dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım!!!!!

anne eli gibi dedi ki...

YORUMUNDAN OKUDUĞUMA GÖRE DÖNMÜŞSÜN,HOŞGELDİN SEFALAR GETİRDİM TATLIM,ALLAH BAĞIŞLASIN,ANALI BABALI BÜYÜTSÜN YEĞENİNİ:)
ELLERİNE SAĞLIK ÇÖREKTE NEFİS OLMUŞ.

mandalincikmazi dedi ki...

İyi yolculuklar arkadaşım güle güle git gel bebeğinizde hayırlı uğurlu olsun sağlıcakla güle güle büyütün .......
Nasılda tatlıdır şimdi o mis gibi sıcacık ,yumuşacık , mini minicik :))Kutlarım canım seni de hala olmak güzel bir duygu .....

zeymurancafe dedi ki...

canım sufle tarıfınde yumurtaları sormussun tarıfe bırtakım eklemeler yaptım umarım daha net ve acıklayıı olmustur bu yorumumu yayınlama ıstersen,sevgiler

LeylaK dedi ki...

of çok güzel görünüyor,bizde bunun çakmasını yapmıştık :) ellerine sağlık doktor...

Kahve Dükkanı.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hayırlı olsun gözünüz aydın canım.

O hafta sonu aynı saat aralığında olmamıza rağmen gitiğimde kimse yoktu ne yazık ki.. Toplantıda görüşürüz artık kısmetse:)

Haşhaşlı tüm hamur işlerine bayılırım. Ellerine emeklerine sağlık..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canım umarım yolculuğun iyi geçmiştir. Hala olmak çok güzel bir duygu,allah yiğenine sağlıklı, mutlu ömürler versin. Benim de 19 aylık çok tatlı bir yiğenim var Utku Burak... Maşallah bükme börek ne güzel görünüyor, elceğizlerine sağlık sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

canım güle güle git gel inşallah:)
allah bebeğimizi analı babalı büyütsün inşallahh:)
böreğin de çok nefis olmuş harika:)

Mutfak Dili dedi ki...

Tebrik ediyorum hala olmanizi.Hayirli evlat olur insallah.
Bekliyoruz gul kokulu bebek resimlerini.
Elinize saglik hashasli borek denilince kimse tutmasin beni. Sicak sicak yarim tepsi yerim.Harika olmus.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Off nasil özledim hashasi, harika gôrünüyr canim. Gözün aydin hala oldun, yolun açik olsun, fotolari bekliyoruz :)

hanife dedi ki...

gözümü resimden alamadım çok güzel görünüyor elinize sağlık

Magia da Inês dedi ki...

º°♥❤ Amiga!...
❤ Passei para uma visitinha.
❤ Seu blog é muito agradável!
º°❤ Beijinhos do Brasil

ihlamurcum dedi ki...

Tebrikler, halalığınız hayırlı olsun.
Börekte süper gözüküyor, şu el açması hamuru bende deneyeceğim.
sevgilerle

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

çok severim çokkkkkkkkkkk ellerine sağlık canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...