22 Kasım 2011 Salı

DENİZ TADINDA ÇİPURA VE ADANA...

Canlarım degerli arkadaslarım yorumlarınız tebrikleriniz ve iyi dilekleriniz için cok cok tesekkür ederim...Malum Adan'ya gitmemden dolayı birazcık ara verdim bloga ama döndüüümmm...Ve size cok şirin fotolarım var...Bazılarını telle cekmiştim ama yinede benim kuzucuk datlumu datluuuu....yesin onu halası...


Oooy kuzum benim...aksi gibi ne zaman sevmeye gitsem paşa uyuyordu....Bi ara uyurken kucakladım öptüm ama yok uyanmadı....
Ama en son gün Kaan beyin canı hiç uyumak istmedi...Tadı damagımda kaldı gercekten...


Halasının bitanesi...Maşallah sana tatlım benim...Cok farklı bir duygu bu kendi cocugunu kucagına almak nasıl bişey acaba cok merak ediyorum...İnçallah hayırlısıyla bu duygularıda tadarım...Çocukları cok severim ve ailede ne kadar bebek olduysa elimde büyüdüler diyebilirim...Tabi her biri kocaman oldu şimdi...İnsan kendini onlara bakınca büyümüş hissediyor....Ama herseye ragmen onları böyle görebilmek muthiş bişey.
.....
Eee bu kadar gevezelikten sonra Güzel çipuralarımıza bakalım dimi...

Okadar acıkmıstık ki...Balıklar kızarıp sofraya gelince sadece bu fotografı cekebildim :))
Çipurayı babam mahallemizdeki balıkçıdan aldı inanın deniz kokuyordu...Tazecik ve cok büyük olmayan çipuraları babam kızarttı...Her ne kadar ızgara yada bugulama yapmak saglıga daha yararlı olsada ben bazen balıgı özellikle taze çipura ve levreği kızartma seviyorum...Ve babam cok güzel biliyor bu işi...Yanına roka salatası ve mevsim salata yaptık yeşillik turp limon bide bir şarap actık iyisinden...degmeyin keyfimize...Sizlere sevgilerimi yolluyorum...Ziyaretiniz için tekrar tesekkür ederim...öpüldünüz...

18 kişi yazmış,sende yazmak istermisin?:

Ferkay dedi ki...

oy oy yerim ben onu o negüzel uyumak, miss gibi kokuyordur şimdi Kaancık.
Maşallah,
Çipura da harika görünüyor canım babacığının ellerine sağlık..
Sevgiler..

bırtutamkekik dedi ki...

maşallahh subhanallahh kuzucuğa:)
hemde kırkbin kere..
afiyet olsun canısı:)
yarın balık günümüz bizimde...
sevgilerimle..:))

birincisin dedi ki...

Kaan'a maşallah,Allah'ın nazarı üzerinde olsun...Çipura çok lezzetli bir balık..babanızın ellerine sağlık...Aile ile yenen her yemeğin tadı bambaşka değil mi:)sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım Allah uzun ömür versin kuzuya..
Maşallah..:))
Beni gece yarısı bitirdin sen buralarda..
Balık için deliriyorum ben inan hergün yiyebilirm o kadar yani..
Ahhh tazecik,yanında yeşilliklerle..
Canım çekti çok ama..:))
Öpüyorum canım benim

anne eli gibi dedi ki...

maşallah,maşallah.
rabbim nazarlardan korusun,ananlı babalı,halalı büyüsün inşallah:)
çipurada nefis görünüyor canım,çok öpüyorum seni..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

allah hayırlı uzun ömürler versin inşallah. babanın ellerine sağlık sizlere de afiyet olsun sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

yerim ben o kuzuyu.maşallah canım.ALLAH nazarlardan saklasın.balıkta çok güzel ama ben kuzuyu terceh ederim:))))))

neslice tarifler dedi ki...

Yiğenler pek tatlı olur. Maşallah sizinki de çok tatlıymış. Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar verir inşallah.

Balıklarınız da iştah açıcı. Babanızın eline sağlık, kesesine bereket olsun.

Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

canım benim maşallah Allah anasına babasına bağışlasın canım balık çekti doğrusu..

NİRVANA dedi ki...

saolun arkadaslar sefa getirdiniz...masallah kuzucugumuza cok tatlı...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ayyy ye halası o miniği, benim için de öp, kokla... Nasıl tatlı oluyorlar değil mi... BAlık keyfiniz de keyifli geçmiş anlaşılan afiyetler olsun... Öpüyorum canım sevgiler...

Narince dedi ki...

Terlemiş uyurken, miniğim uyusun...

Mutfak Dili dedi ki...

Analı babalı büyüsün çok şirin maşallah.
Balık denilince evdeki inanılmaz koku geliyor aklıma ama yinede saglık diye yapıyorum. Ellerinize saglık.

Unknown dedi ki...

Canıııııım bana fotoğraf makinamı sormuşsun ancak gelebildim kusura bakma olurmu:))
Benim makinam Nikon D90 canım..
Çok memnunum ben,şua ra fiyatı yükseldi ama gerçekten keskinlikte üzerine tanımam..
Öpüyorum canım

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım , kuzucugunu Allah bagıslasın çok tatlı masallah. Ben de çok ozledım valla ama bırturlu gorusemedık bu hafta da eşimin dogum gunu kutlamasını yapacagız herhalde gelmem zor olur.:(

Adsız dedi ki...

Masallahhhhh, allah nazardan saklasin cok seker:)) balikta enfes gorunuyor babaciginin ellerine saglik. Sevgilerimle, nese ersoy

marifet ellerimizde dedi ki...

nefısssssss..yalnızz oncekı bukmeye bıttımmmm...harıka.........

Unknown dedi ki...

önce o güzelliği sonrada çipurayı yerim. bayılırım balığa bende ızgara tercih ederim ama bazı balıklar özellikler çipura, mezgit...kızartma güzel oluyor yaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...