29 Kasım 2011 Salı

MISIRLI ACILI TAVUK KAVURMA


Arkadaslar yorumlarınız ve ziyaretiniz beni cok mutlu ediyor gercekten teşekkür ederim...Ayrıca evimede beklerim kuzular kısırları yemeğe...Sizede zevkle yaparım :)) Haftaya devam ederken misafir soframızdakilerin arasına bu nefis yemeğide sıkıştırayım dedim....Biraz acılı biraz mısırlı bol baharatlı tavuk....Afiyet olsun...


Malzemeler:

* 1 adet tavuk göğsü
*2 tane kırmızı biber
*2 tane yeşil kapya biber(etlice olanlardan)
*2 tane patates
*1 küçük kase mısır
*2-3 diş sarımsak
*tuz karabiber   *kekik    *1 cay kaşığı köri
*2-3 yemek kaşığı sıvıyağ
*1 tatlı kaşığı acı pul biber

Hazırlanışı:
1-Öncelikle tavuğu,biberleri,patatesi ve sarımsağı ince şekilde dogruyoruz...
2-Teflon bir tavaya-wok daha iyi olur-sıvıyağı alıyoruz ve sırasıyla kırmızı ve yeşil biberleri,tavuğu,patatesi atıyoruz ve kavurmaya başlıyoruz...Tavuk suyunu salıp tekrar cektikten sonra sarımsağı baharatlarımızı ekliyoruz ve biraz daha kavuruyoruz...
3-En son mısırları da ekleyip ateşi kısıyoruz birazda kısık ateşte kavuruyoruz....İste bol acılı tavugumuz ağzınıza layık...

27 kişi yazmış,sende yazmak istermisin?:

bırtutamkekik dedi ki...

harika bir lezzet daha.)
yetişemiyorum hızınıza maşallahh size:))
çok leziz görünüyor bu kavurma...
tabağı kapıp kaçsam mı ne:))
ellerine sağlık canısı:)
kucak dolusu sevgilerimle..
:))
ayşegül...

Unknown dedi ki...

kuzum harika olmuş ellerine sağlık kocaman öptüm

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Bu çok çok güzel olmuş özellikle de benim gibi bir tavuksever için :) ellerinize sağlık

el horno de Maria dedi ki...

Que pollo mas rico!!gracias por compartir un beso

fatosun mutfagından... dedi ki...

nefis görüntü..ve eminim enfes lezzet..ellerine sağlık canımm..

birincisin dedi ki...

nefis bir görüntü..tavuk ve acı sever biri olarak mutlaka beğeneceğim bir tat..ellerinize sağlık..sevgiler:)

canimçektipişirdim dedi ki...

ne güzel rengarenk bi görüntü mısırı bende çok yakıştırırım yemeklere ellerine sağlık cnm..

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzel görünüyor renk renk süper ellerine sağlık canım

Noblesse dedi ki...

ellerine sağlık, nefis görünüyor.

yeşim dedi ki...

nefis görünüyor canım eline gönlüne sağlık.güzel bir öğleden sonrası diliyorum.öptüm.

Egeden Tarifler dedi ki...

Meksika yemeklerini hatırlatıyor, nefis görünüyor, elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Bol acılı ve baharatlımı dedin sen ?
Hazırla bir tabak geliyorum yemeye..
Bol acılı nasıl lezzetlidir off..
Ellerine sağlık canıııım

Unknown dedi ki...

Henüz denemedim ama "denenecekler" bu tarifin sevgili Nirvana... Eline sağlık

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bütün malzemeler tamam ama benimki az acılı olsun :))

Ellerine emeklerine sağlık canım..

Mutfak Dili dedi ki...

Yeni gelinlere 100 uzerinden 90 o zaman. 100 vermiyorum cunku ne olur olmaz..))
Eline saglik canim.
Tavuk dedinmi boyle biser kavurma citir citir.
Sevgiler canim

MAVİ TUTKU dedi ki...

Böyle sağlıklı şeylere bayılıyorum..

yemekbiraşk dedi ki...

harikaa olmuş böyle lezzetleri çok severim ellerine sağlık:) sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ben acısız isterim baştan söyleyim:DD
ellerine sağlık tatlım:)
nefis görünüyor ama acısızz lütfenn:DD

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Doktorcuğum,
Biraz önce sayfanda küçük bir tur yaptım. Ne güzel ve büyük değişiklikler olmuş hayatında.
Malazgirtten İstanbula gelmişsin, eşini bulmuş evlenmişsin. Çok çok sevindim sizlerin adına. Allah mutluluğunuzu daim etsin.
Böylesine hamarat, becerikli kariyer sahibi bir eşi olduğu için çok şanslı damadımız da.
Her ikinizi de kutluyor, mutluluklar diliyorum.
Bu yemek benim de çok sık yaptığım pratikliğinin yanında lezzetli bir çeşit. Hmmm! çok güzel görünüyor, rengarenk.
Ellerine sağlık doktorcum.

Sevgilerimle,

anne eli gibi dedi ki...

ah gelmemmi canım benim,inşallah sen hafta içine kandini ayarlayabilirsen sen bize biz sana geleceğiz:)tavuk nefis olmuş canım ellerine sağlık..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Nefis bir lezzet olduğu görüntüsünden belli,ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle...

Gönülünce dedi ki...

Acılı harika bir lezzet olmuş...Renklerde iştah açıyor...Ellerinize sağlık...

Sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

canım cok guzel gorunuyor,harıka olmuş. marıfetlısın çok bellı ,ellerıne sağlık,sevgıler

Saliha dedi ki...

mmmmm ben bayıldım cok severım sote tarifleri lezzetli olur..ellerıne saglık..aşagıda neler var öyle hemen oraya bakayım :))

bu arada hediye etkinliğim var blogumda sag tarafta yazıyor tarıflerımden 2 tanesını deneyip yayımlayan arkadaslara kazananların belirleyeceği konsepte seke hamurlu kurabıye hedıye edıyorum katılırsanız sevınırım hatta bunu okuyan arkadaslarda katılırsa cok sevınırım :))
sevgılerımle..

SeneminYemekleri dedi ki...

Birazdan bende tavuk yapacağım ama mısırım yok artık başka zaman yaparım bu tarifi.Ellerine sağlık

Betül KAVAL dedi ki...

kesinlikle benlik bir tarif. deniycem en kısa zamanda. ellerine sağlık.

sevgiler

Unknown dedi ki...

blog güzel olmuş gayet samimi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...