12 Mayıs 2013 Pazar

YAŞAM KAYNAĞIM...TİBET YANKI...

Onu hissetmenin ne demek oldugunu,
Her hareketinde kalbimin verdiği tepkiyi,

Onu gördüğüm ve
Kucagıma ilk aldıgım andaki duyguyu,

Gözlerini acıp bana baktığı ilk anı,
Onu emzirmeye basladıgım zamanı,
İlk uykusuz gecemizi,
Her ağladığında hissettiğim acıyı,
Kucağımda uykuya dalmasını,
Onu uykudayken izlemenin verdiği huzuru,

Yogunluk ve yorgunluga ragmen allahın verdiği sabrı,
Yüzündeki bir gülümsemeyi görebilme heyecanını,
sesini kahkahasını duymak için neler yapılabileceğini
Ve dünya üzerindeki en muhteşem en büyük AŞK' ı;
ANNE OLUNCA ANLADIM....
Tıpkı ANNEM'in dediği gibi....
Bu benim ilk anneler günüm...Bitanem Oglum bana en büyük hediyeydi zaten ama daha iyisi ne olur derken cumartesi aksamı ve pazar sabahı agzından su kelimeleri duydum...'''Aaaaııııınnnneen nnenneennee'' gibi biseydi galiba...Baba demişti dede demişti ama anne yi bugune saklamıs akıllı oglum...Önce bu duyguları bana yasattığı için allaha sükrediyorum ve hala benim hatta oglumun kahrını cektiği için anneme cok cok tesekkür ediyorum...annelerini kaybetmiş cocuklara cocuklarını kaybetmiş annelere allahtan sabır diliyorum....
Başta biricik annem olmak üzere tüm anneler anne adayları biyolojik olmasa bile ruhen anne olanlar anneler gününüz kutlu olsun...İyiki varsınız...



9 kişi yazmış,sende yazmak istermisin?:

SeneminYemekleri dedi ki...

Böhüüüü ağladım ya kuşum Allah mutluluğunuzu bozmasın annenede allah uzunnnnn ömürler versin. Annsizlik çok zormuş anneler günü artık benimde karnımdaki sayesinde bir anlam taşır oldu şnşallah doğduğunuda görürüm. daha senden ne tüyolar alacağım :)

Unknown dedi ki...

cok guzel ifade etmisiniz hissettiklerinizi
allah omur boyu bozmasin agzinizin tadini
sevgiler

BENİMDENİZİM dedi ki...

Allah bağışlasın çok tatlı bir oğluşun var

Nilgün Komar dedi ki...

mutluluğunuz sonsuz olsun şekerim.. muck...

BAL ANNE dedi ki...

yaşanmışlıkların çoğu aynı ama sizçok güzel yazmışınız......
ankaradan sevgiler....

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Bebeğinizi Güle güle büyütün. Bloğunuza bayıldım. Takipde kalacağım. sevgiler.

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Güle güle büyüsün tatlı bebeğiniz...
Sağlık içinde nice nice yıllar hep birlikte olmanız dileklerimle...

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
www.cay-makineleri.com

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinası
döner makinası
çay kazanları
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi
çay makinası
remtamutfak.net
Remta Döner Makinası
Remta çay kazanı
sanayi tipi çay makinesi
sanayi tipi tost makinesi
elektrikli ızgara
endüstriyel
film izle
film izle
cerciko.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...