24 Ocak 2014 Cuma

LİMONLU BEYAZ CİKOLATALI KEK

 
Merhabalar arkadaslar...Artık mevsimler iyice yer değiştirdi sanki hala bahar havası var ama bu haftasonu beklenen yagmur ve kar gelecek inşallah...
Uzun bir ayrılık oldu cok üzgünüm işler güçler malum....Hepinizi özledim simdi burda cok oyalanmadan tarifimi vereyim sonrada sizleri gezeyim...Güzel tariflerinize bakıp yorum bırakayım...
Bu tarif Martha nın tariflerinden o portakal kullanmıstı bense limon..Ve üzerine beyaz cikolata ekledim süper oldu...Hazırlaması 10 dk bile almıyor ve cook lezzetli oluyor deneyin mutlaka...Bu arada Tibet Yankı nın ellerini görüyorsunuz arkada kek yemek için tetikte bekliyor :)
Afiyet olsun...

 Malzemeler: 
     *Elenmiş 1 su bardağı un,
     *1/2 bardak artı 3 yemek kaşığı toz şeker
    *1/2 çay kaşığı kabartma tozu
     *1/8 çay kaşığı karbonat
     *Bir çimdik tuz
     *1/2 su bardağı yoğurt
     *1/4 su bardağı sıvıyağ
    *1 limon kabuğu rendesi ve suyu
    * 1 büyük yumurta
     *1/2 çay kaşığı saf vanilya özü
         *Üzeri için beyaz çikolata ve antep fıstıgı
 
 

Yapılışı:
  1. Bir kapta yumurta,sıvıyag,limon kabugu rendesi,limon suyu,yogurt vanılya biraz çırpılır...Mikser kullanmanıza gerek yok 2 dk cırpsanız yeter...
  2. Kuru malzemeleride yani sekeri unu kabartma tozunu karbonatı ve tuzu baska kapta karıstırıp sıvı karısıma ekliyoruz.
  3. Biraz daha cırpıyoruz ve 26 cm lik kalıba döküyoruz...180 derecede yaklasık yarım saatte hazır...
  4. Beyaz cıkolatayı benmarı usulu eritiyoruz ve kek sıcakken üzerine suruyoruz antep fıstıgıyla susluyoruz... 

19 kişi yazmış,sende yazmak istermisin?:

Adsız dedi ki...

Nirvanacığım,

Sayfamda NİRVANA ismini görünce önce çok şaşırdım ve ardından da çok mutlu oldum.
Ben seni ziyarete gelemediğimden beri neler, ne güzel değişimler olmuş hayatında. Çok sevindim senin adına çooookkkk. Minik Tibet katılmış hayatınıza. Allah uzun ömürler, sağlık, mutluluklar versin ona ve sizlere.
Ziyaretimdeki açığı kapatmak için de bir saat sayfanda kaldım ve mutlu anlarınıza tanık oldum. Artık İstanbullu olmuşsun, hoşgeldin şehrimize, metropolümüze. Okuduğum zaman da birşeye çok üzüldüm. Meğer sen de baharda Kadıköydeki Bloggerlar toplantısındaymışsın bebişinle birlikte. Keşke haberim olsaydı da yanına gelip o minik yumuk ellerin sahibi miniği sevseydim.
Eeeee! kısmetse bir dahaki sefere diyelim.
Çok sevindiğimi bir kez daha söyleyerek sözümü bağlamak istiyorum.
En kocamanından sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

NİRVANA dedi ki...

yorumunuza cok sevindim ama kim oldugunuzu yazmamıssınız??

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Nirvanacığım,
O yorum bana ait. Fakat son günlerde blogspottaki sorunlar nedeniyle göndermekye bir hayli zorlanmıştım. Bakalım şimdi de gönderebilecek miyim?
Sevgiler,

NİRVANA dedi ki...

saol ablacım opüyorum...sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis olmuş ellerine sağlık canım.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
www.cay-makineleri.com

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com - Çay Kazanı - Çay Makinaları - Semaver - Tasarruflu Çay Makinesi - Döner Makinası - Tost Makinesi - Fritöz - ızgara - meyve suyu soğutucusu - portakal sıkma makinesi - Sıcak Çikolata Makinesi - Waffle Makinesi - Portakal Sıkacağı - Çorba Kazanı - Kahve Makinesi - Su - Süt Otomatı - Sosis Makinesi - Krep Makinası

Fincan Teyze dedi ki...

ellerinize sağlık, çok şık görünüyor...

Etimesgut Halı yıkama dedi ki...

ıyı bır sıte

ErsinCe dedi ki...

Yazılarınız harika, harika bir blogunuz var. Sıkılmadan okudum yazınızı. Sende Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
Kitapları Nereden Alırsınız

Gavsi Sani Hazretleri Sözleri

Karşılıklı Blog destekleri

Endüstriyel Mutfak Servisi dedi ki...


https://www.beratendustriyel.com.tr/
Endüstriyel Mutfak Servisi olarak bloğunuzu beğendik.

endüstriyel mutfak servisi dedi ki...

Ellerinize sağlık

empero servisi dedi ki...

gayet güzel teşekkürler

Adsız dedi ki...

Akasya endüstriyel olarak teşekkür ederiz.
https://www.akasyamutfak.com

endüstriyel dedi ki...

Teşekkürler.

Ranza modelleri dedi ki...

ranza sepeti olarak teşekkür ederiz

RanzaSepeti dedi ki...

ranzasepeti

Ranza Dünyası dedi ki...

ranzasepeti olarak başarılarınızın devamını dileriz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...