2 Ekim 2011 Pazar

6. BLOG YAZARLARI BULUŞMASI


Sabahın erken saatlerinde kalkıldı,önce şöyle bir blog dünyasına göz atıldı,sonra hazırlanıldı vee 6.blog yazarları buluşması için kadıköye gidildi...Cok cok eglenceliydi..Yine yeni bloggerlarla tanıstım arkadasları gördüm...Bayagı oldu görüşmeyeli e özlüyor tabi insan...cok eglendik gercekten...Sevgili Melike,Meltem,Zeynep ve Esra'ya cok teşekkür ediyorum...ve huzurlarınızda fotograflarla bulusma....

Bu güzel manzara eşliğinde...



Cemilecim Mehtap bizi öpmüş kuzucum :))





Melike'nin yaptıgı muhteşem pasta...Sona kalınca hepsi bize kaldı....



Altın kızlar 

Güzel bir pazar geçirdik ve ellerimiz yine dolu dolu eve döndük...Tasımakta zorlandım....
Selva ,Sinangil,Maggi,Sensodyne,Gürallar ve Feast'e Teşekkür ederiz...


17 kişi yazmış,sende yazmak istermisin?:

LeylaK dedi ki...

ne güzelll imrendim doğrusu:) tüm blog yazarı arkadaşlara sevgiler..

Unknown dedi ki...

orda olmayı çok isterdim fakat bugün pastacılık kursuna başladım harika vakit geçirmişsiniz kıskandım valla..

NİRVANA dedi ki...

Leylacim senide bekleriz bidahakine optum canim....
Arenin annecigi bende seni kiskandim canim isten dolayi ben kurslara katilamiyorum maalesef sana sevgiler...

anne eli gibi dedi ki...

gerçekten harika bir gündü seninlede ikinci kez bir arada olmak ayrıca güzeldi.sevgiler takiptesin:))
reyhan kesici..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar,
kim orda olmak istemez.sefanız olsun.
Sevgilerimle bol paylaşımlarda buluşmak üzere.

olsada yesek suzan dedi ki...

çok güzel bir gün geçirmişsiniz ne güzel ben katılamadım ama sizleri görüp mutlu oluyorum sevgiler...

Şule Öztürk dedi ki...

Canımm seni tanıdığıma çok sevindim. En yakın zamanda görüşmek dileğiyle...:)sevgiler,

SeneminYemekleri dedi ki...

Güzel bir gündü :)) Hep beraber bir arada olmak çok keyifliydi

bırtutamkekik dedi ki...

harika bir gün olmuşş belli:)
ne hoşş yaa..
kıskandımm sizlerii;)
ayrıca mim için çok teşekkür ederim canım.
tez zamanda cevaplanacak inşallah...
çok naziksinizz...
sevgilerimle...

NİRVANA dedi ki...

Reyhancım saol canım takip ediyorum seni öpüldün...
Seval diğer günlerde tanısmak dileğiyle canım...
Şulecim bende seninle tanıstıgıma cok sevindim...öpüyorum...
Senemcim ne güzel gecti ya darısı diğer zamanlara...
Ayşegül mim cevaplarını bekliyorum :))

kalpkurabiye dedi ki...

çok tatlısınız:)
eksik olmasın bunlar hayatından canım:)

hilal dedi ki...

doktorcum seni tanıdığıma çok sevindim..diğer etkinliklerde de görüşmek üzere :)

sevgiler

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Düzenleyen arkadaşların emeğine sağlık. Umarım başka buluşmalarda tanışma fırsatı buluruz.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Aaaa sende mi vardın o gün?
Ben grib nedeniyle pek gezinmeyip arkadaşlarla oturdum birkaç kişiyi görmek dışında göremedim kimseyi üzüldüm bak şimdi.İnşallah bir dahakine kısmet diyelim:-)

Unknown dedi ki...

Böyle aktivitelere ben de katılmak isterim. Nasıl bilgilendiriliyorsunuz?

Selamlar

YeMeK vAkTi dedi ki...

:))Uzak kaldık :) Gerçekten araçla gelmeyenler ne kadar zorlanmıştır taşımakta heleki mandalinalar limonşlar hehheheee:)))

Mutfak Dili dedi ki...

Ay bende istiyorum bu bulusmadan hep hayalimde insallah bir gun nsip olur boyle sevdiklerimi canli canli gormek.
elinize saglik yemekler resimler cok guzel basarilar dilerim
Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...